banner

nutizie

In chì hè custituitu Town Gas?

U gasu hè un termu generale per i carburanti gasosi chì brusgianu è emettenu calore per l'usu da i residenti urbani è l'imprese industriali.Ci sò parechji tippi di gasu, soprattuttu gasu naturale, gasu artificiale, gas di petroliu liquefied è biogas.

Ci hè 4 tippi di gasu cumuni di cità: Gas Naturale, Gas Artificiale, Gas Liquefied Petroleum, Sustituitu Gas Natural.

 

1. Gas Liquefied Petroleum:

U GPL hè pruduciutu principarmenti da e raffinerie di petroliu durante u prucessu di cracking di l'estrazione di l'oliu, i so cumpunenti principali sò propanu è butanu, cù picculi quantità di propilenu è butene.

2. Sustituitu Gas Naturale :

U GPL hè riscaldatu è volatilizatu in un statu gasu in un equipamentu speciale, è à u stessu tempu una quantità di aria (circa 50%) hè mischjata per espansione u so voluminu, dilute a so cuncentrazione è riduce u so valore caloricu in modu chì pò esse furnitu cum'è. gas naturale.

3. Gas Artificiale:

Gasi fatti da carburanti solidi cum'è carbone è coke o carburanti liquidi cum'è oliu pisanti attraversu prucessi cum'è distillazione secca, vaporizazione o cracking, chì i cumpunenti principali sò l'idrogenu, l'azotu, u monossidu di carbonu è l'anidride carbonica.

4. Gas Naturale :

Un gasu naturali inflammable chì esiste sottu terra hè chjamatu gasu naturale è hè principalmente cumpostu di metanu, ma cuntene ancu picculi quantità di etanu, butanu, pentanu, diossidu di carbonu, monossidu di carbonu, sulfuru d'idrogenu, etc.

 

Ci hè cinque tippi di gas naturale, secondu cumu si sò furmati è estratti:

1. Gas naturale puro : U gasu naturale hè estrattu da i campi sotterranei.

2. Gas assuciatu à l'oliu Gas: Stu tipu di gas hè estrattu da un pezzu di oliu hè chjamatu gasu assuciatu à l'oliu.

3. Mine gas: Mine gas hè cullatu durante a minera di carbone.

4. Condensate field gas: Gas chì cuntene fraccioni ligeri di pitroliu.

5. Coalbed metanu Mine gas: Hè estratti da cuciture di carbone sottuterra

Quandu furnisce gasu,valvole a sfera di pipeline di gassò usati per u cuntrollu di stazioni di gasu, mentrivalvole di gas metersò usati per u cuntrollu di u gasu di a casa.

valvola di sfera di motore di porta di gas


Tempu di post: Jul-04-2022