banner

nutizie

Cume selezziunà una valvula per i vostri metri di gas?

I valvole di u mutore sò stallati ind'è i misuratori di gas.In generale, ci sò trè tippi per i misuratori di gasu di a casa: 1. valvola di chjude rapida;2. valvola di spegnimentu di gas normale;3. valvola di sfera di mutore.Inoltre, se un metru di gas industriale deve esse adattatu, una valvula di metru di gas industriale hè necessariu.

Eccu e so caratteristiche è e so differenze:

A vàlvula di chjusura rapida pò esse chjusa istantaneamente, cusì hè chjamatu dopu à a so veloce veloce quandu si chjude.Questa valvola di chjude di gas hà una struttura di guida di gear-and-rack è hè adattabile à i metri di gas G1.6-G4.Inoltre, pò esse aghjuntu cù 1 (o 2) interruttori di fine (per passà segnali aperti / chjusi in locu).

A vàlvula di chjude normale hè più chjuca paragunata à a vàlvula di chjusura rapida, perchè ùn pò micca esse aghjuntu cù un interruttore finale.Questa valvola hè una valvola di chjude à viti, è hè ancu applicabile à i metri di gas G1.6-G4.

A vàlvula di bola di metru di gasu pò esse usata cù un flussu più altu.Hè una valvola di sfera chì guida l'ingranaggio è hè adattabile à un intervallu di flussu più largu di gas meter, da G1.6 à G6.Pò esse aghjuntu ancu cù 1 o 2 interruttori finali.Inoltre, a so struttura permette di passà a prova di polvera.

A vàlvula di spegnimentu industriale pò esse usata in metri di gas cù un flussu assai più altu.A valvula di u mutore industriale hà una struttura di guida di viti, è hè applicabile à i metri di gas G6-G25.Stu tipu di valvula pò ancu esse aghjuntu cù 1 o 2 interruttori di fine.

Tutte queste valvole di misuratori di gas ponu esse usate ancu in gas naturale è GPL.Alcune di sti valvole di motori ponu esse fatte in valvule esterne, cusì u so intervallu d'applicazione hè abbastanza largu, abbastanza per l'usu di gasu ogni ghjornu.


Tempu di Post: 30-May-2022