banner

nutizie

Cunniscenza generale nantu à l'usu sicuru di gas

valvola di cuntrollu remota di gas 

1. Pipeline gas naturale, anchi si canusciutu comu l 'energia pulita di u 21u seculu, hè efficaci, amichevuli di l'ambiente, ecunomicu prufittuamente, ma hè, dopu à tuttu, gasu inflammable.Cù u risicu potenziale di combustione è splusione, u gasu naturale hè assai periculosu.Tutte e persone anu da amparà cumu per prevene e perdite di gas è evità di causà accidenti.

2. U gasu naturale hà bisognu di assai ossigenu in brusgià in modu sicuru, se a combustione incompleta si trova, u gasu tossicu di monossidu di carbonu serà pruduttu, cusì a ghjente deve mantene a circulazione di l'aria interna in l'usu di gas.

3.In un spaziu cunfinatu, u leakage di gas mischjà cù aria ghjunghje sin'à u limitu splusioni di gas, pruvucannu splusivi.Per prevene e fughe di gas, una volta chì a fuga appare, duvemu chjude immediatamente a valvula di sfera davanti à u metru di gasu di a casa, apre porte è finestri per a ventilazione.Hè strettamente pruibitu di attivà l'equipaggiu elettricu, è a ghjente deve esse in una zona sicura per chjamà a cumpagnia di gas.Sì i casi serii appariscenu, a ghjente deve abbandunà prestu u locu per assicurà a so propria salvezza.

4.Quandu u pianu di andà per un bellu pezzu, a valvula di sfera davanti à u metru di gasu deve esse chjusa prima chì a ghjente parte da casa, è s'ellu si scurdanu di chjude, i risichi di gasu ponu accade è sò difficiuli per a ghjente di trattà. cù u tempu.Dunque, mette un controller di valvula intelligente nantu à a valvola di bola davanti à u metru di gas hè una bona scelta.Di solitu, ci sò dui tipi di attuatore di valvula intelligente: manipulatore di valvula WiFi o controller di valvula Zigbee.People pò aduprà APP à cuntrullà lu valve remotely.Inoltre, u controller di basa di a valvula cunnessa à u filu pò ancu prevene perdite di gas.Cunnettendu un attuatore di valvula cù un alarme di gasu pò aiutà à chjude a valvula quandu l'alarma sona.

5. Ùn ci deve esse micca altre fonti di ignition o altri gasi combustibili in a cucina, l'installazione di gas interni deve esse mantene pulita.A ghjente ùn deve micca appiccà ughjetti pisanti nantu à u pipeline di gasu o mudificà l'installazione di gas à vuluntà.

6. Quandu e persone trovanu l'odore di gasu pienu in a cucina o vicinu à e instalazioni di gas, cunziddi u periculu di perdite di gas, anu da andà in un locu sicuru in tempu per chjamà a polizia è chjamate a cumpagnia di gas per una riparazione d'urgenza.

7. Piping di gas deve esse stallatu in l'esternu, è ùn permettenu micca mudificazione privata, rimuzione, o imballaggio per e instalazioni di gas naturale.L'utilizatori anu da lascià un spaziu per u mantenimentu di i tubi durante a decorazione di l'internu.L'utilizatore deve lascià spaziu per u mantenimentu di u pipeline.

banca di foto


Tempu di post: May-09-2022