banner

nutizie

Chengdu Zhihceng lancia una valvola di gas IoT innovativa cù capacità avanzate di monitoraghju è cuntrollu

valvola di gas IOT1

Chengdu, Cina -Chengdu Zhihceng, un fabricatore principali di i dispositi IoT, hà presentatu u so ultimu pruduttu: una valvula di gas IoT chì offre capacità avanzate di monitoraghju è cuntrollu.Cù stu novu dispositivu, l'utilizatori ponu facilmente cunnette à una piattaforma operativa di gas cù una reta 4G è cuntrullà remotamente a funzione on / off di u so supplyu di gas.

Questa valvula di gas innovativa hà ancu a capacità di cunnette à un metru di flussu di gas, chì permette à l'utilizatori di accede è di carica dati riguardanti u so cunsumu di gas.U dispusitivu furnisce ancu un monitoraghju in tempu reale di u flussu di gasu, a temperatura è a pressione, chì permette una gestione faciule è u cuntrollu di l'usu di gas.

"A valvula di gas IoT di Chengdu Zhihceng hè un cambiamentu di ghjocu in l'industria di gestione di gas", hà dettu un portavoce di a cumpagnia."U nostru novu dispositivu hè pensatu per furnisce à l'utilizatori un cuntrollu senza saldatura di u so supplyu di gasu, mentre chì li dendu insights preziosi nantu à i so mudelli di usu di gasu. Cù a nostra valvula di gas IoT, i clienti ponu risparmià tempu, soldi è energia, tuttu mentre gode di a cunvenzione. di cuntrollu remoto ".

valvola di gas IOT2

A vàlvula di gas IoT hè ancu dotata di funzioni di sicurezza avanzate, cumprese l'arrestu automaticu in casu di una fuga di gas o altre emergenza.Questu assicura chì l'utilizatori ponu esse tranquilli sapendu chì u so supplyu di gasu hè sicuru è sicuru.

valvola di gas IOT3

"Semu entusiasti di purtà stu novu pruduttu eccitante à u mercatu", hà dettu u portavoce."In Chengdu Zhihceng, simu impegnati à furnisce i dispositi IoT innovatori è d'alta qualità chì facenu a vita più faciule è più còmuda per i nostri clienti. Cridemu chì a nostra nova valvula di gas IoT hè solu u principiu di ciò chì pudemu ottene in a gestione di gas. industria".

A valvula di gas IoT di Chengdu Zhihceng hè dispunibule per cumprà avà, è i clienti ponu truvà più infurmazione nantu à u dispusitivu in u situ web di a cumpagnia.Cù a so capacità avanzata di monitoraghju è cuntrollu, stu dispusitivu innovativu hè sicuru di fà a gestione di l'usu di gas più faciule è più còmuda chè mai.


Tempu di post: 26-mar-2023