banner

nutizie

Chengdu Zhicheng à a Cunferenza Mundiale di l'Energia Pulita

A World Clean Energy Equipment Conference 2022 hè stata tenuta in Deyang, Sichuan, Cina da u 27 à u 29 d'Aostu.Numerosi espositori famosi da a casa è à l'esteru presentavanu tecnulugii d'avanguardia è applicazioni di energia pulita, cumprese nucleare, ventu, idrogenu è gasu naturale.

Chengdu Zhicheng Technology Co., Ltd hà assistitu à a mostra, mustrà i so valvuli di gas auto-sviluppati.Cum'èvalvole di cuntrollu elettricu di pipeline di gasper u cuntrollu di l'industria di gas,Valvole di motori DCper vari metri di gas, èvalvole a chiusura automaticaper i tubi di gas per assicurà a sicurità di e persone.Ci sò ancu altri prudutti cum'è valvole RTU di cuntrollu intelligente IoT per assicurà l'usu sicuru di gas industriale.

fytgh (1)

Cum'è un participante chjave in l'industria di misurazione, trasmissione è distribuzione di gas, Chengdu Zhicheng hè determinatu à prumove l'applicazione intelligente efficiente di energia pulita cum'è gas naturale, idrogenu, etc., implementendu a so visione corporativa di "diventà un capu in applicazioni intelligenti di verde". energia è dà cuntribuzioni tecniche à u so sviluppu ".

À a mostra, Zhicheng hà avutu scambii approfonditi cù i principali cumpagnie di energia pulita è hà amparatu nantu à tecnulugii avanzati è tendenzi di sviluppu di l'industria, chì indica a direzzione di u sviluppu di a cumpagnia in l'industria di l'energia pulita.

fytgh (2)

I prudutti di Zhicheng sò assai ricercati per a R & S indipendente, supportu cumpletu è funzioni.Parechje persone anu interessatu à l'aspettu unicu è u serviziu persunalizatu.

A "valvula di sicurezza cuntrullata IoT" di Zhicheng hà una interfaccia umana-macchina, funzioni cum'è a raccolta di dati da l'equipaggiu di misurazione di gas industriale o i dispositi di monitoraghju, è l'interazzione di dati cù a piattaforma di misurazione integrata di a cumpagnia di gas è a piattaforma di monitoraghju.E so funzioni core sò prepagamenti remoti/locali per gasi industriali è spegnimentu d'emergenza.Cuncepimentu cù un bassu cunsumu d'energia è utilizendu a rete publica NB-IoT o 4G per a cumunicazione remota, pò ottene un cuntrollu sicuru è intelligente per a distribuzione di gasu è i nodi di misurazione in i pipeline di gas di cità.

À u listessu tempu, Zhicheng hà iniziatu a ricerca è u sviluppu di l'almacenamiento di l'idrogenu, u trasportu di l'idrogenu è u disignu di l'equipaggiu cunnessu.Attualmente, uValvula à sfera RKF-6 di gas meterhà ottenutu a certificazione ATEX: Exib IIC T4 a prova di esplosione, chì risponde à l'ambiente necessariu per l'usu sicuru di gasodu mistu d'idrogenu, risponde rapidamente à a dumanda suciale di cambià gradualmente da energia tradiziunale à energia nova è pulita.

A mostra hè finita cun successu.In u futuru, Zhicheng hà da custruisce un equipamentu di energia verde stabile, affidabile, intelligente è efficiente basatu annantu à l'innuvazione tecnologica, cuntribuiscenu à a trasfurmazioni di u sviluppu verde è prumove u sviluppu di alta qualità di l'industria.


Tempu di pubblicazione: 21-sep-2022